Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



9.11.09

Dafni's kinderfeestje....

Dafni heeft natuurlijk ook nog op school getrakteerd, ze wilde griekse traktaties en ik heb bekertjes gevuld met griekse witte druiven, mini gehaktballetjes en een paraplu met een kerstomaatje, stukje komkommer en stukje feta.....servetje erbij, plasticje erom en blauwwitte lintjes, helemaal goed.....
Voor de juffen en meesters had ik cupcakes gemaakt en versierd.....beetje tijdnood, dus niet helemaal naar mijn zin, maar ze vielen enorm in de smaak gelukkig.....






Afgelopen woensdag heeft ze haar kinderfeestje gevierd en dat was ook hartstikke leuk, ze had gehoopt dat er nog iemand zou komen die niet op haar "grote mensen feestje" was en er eigenlijk wel altijd bij is, maar die was er helaas niet. Maar ze hebben zich onwijs vermaakt, eerst grieks geluncht (met witte en rode wijn, hihi) en daarna de kadootjes, een spelletje en toen een echte griekse bassie en adriaan film, "de verzonken stad".
Dat is trouwens voor de grote kinderen zoals wij ook een hele leuke film, speelt zich af op Kreta en Santorini, erg leuk!

Na twee enorme zakken popcorn en een fotosessie "in Griekenland" was het weer tijd om naar huis te gaan, maar bij de voordeur moesten ze natuurlijk allemaal even hun bord op de grond gooien, want dat doen de grieken ook altijd.....gelukkig waren het papieren bordjes, dat scheelt een hoop scherven ruimen, haha.....

Dafni is enorm verwend en ze heeft de rest van de middag zich samen met Phaidra en Dymion vermaakt met armbandjes maken. Leuk hoor! Er is nog meer knutselspul, dus ze kan voorlopig even vooruit!







0 reacties: