Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



25.11.09

(almost) perfect..






En weer eens een keer een prachtige lyric van Depeche Mode! Het nummer Perfect kwam meteen in me op bij het zien van deze foto....en om te bewijzen dat het geen foto uit een tijdschrift is, ernaast de foto met Richard en Dymion, die de visjes staan te bewonderen....

Ik heb me uitgeleefd met twee techniekjes, die we gisteren tijdens de channie digicrop hebben gedaan. Kaarsvet en verf, daar ging het eigenlijk om, hihi.
Verder gewoon beetje gekke dingen gebruikt, roze parel in een schelp, olijftakjes....nou ja...enzo....

1 reacties:

Anoniem zei

heeeeeel erg mooi!!!
echt super!!! en idd pefrect!!

Groetjes Laura