Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



29.11.09

Tandarts...




Vorige week moest ik met Phaidra naar de tandarts. Tijdens de controle een tijdje terug waren er drie (DRIE!!!!!!!!!!) gaatjes gevonden. Dat was schrikken, ik had mijn eerste gaatje op mijn twintigste, Richard pas een paar jaar terug.....
Gelukkig allemaal in melkkiezen, maar toch.....nu dus nog beter opletten met poetsen, snoepen deden we al niet veel dus hopelijk blijft het hierbij.

Phaidra ging heel stoer in de stoel zitten en de tandarts ging eerst haar "grote mensen kiezen" bewerken met een soort laklaag. Daarna kwam het echte werk. Boren...maar het is echt een super tandarts en Phaidra heeft geen kick gegeven.
Na afloop kreeg ze een mooie doos met van alles erin, stickers, tandenborstel e.d. (de gebitkid).

Ze vond het helemaal niet erg, geen angst voor de tandarts dus, gelukkig!!!!

1 reacties:

Hinke zei

En terwijl Phaidra daar ligt, maak jij even een paar foto's. Wat zijn we toch "slecht" he?! ;-)