Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



10.11.09

Wat een mooie maan......


Vanmorgen toen ik beneden de gordijnen opendeed, zag Dymion het ineens....."kijk mama, de maan". Sja....de maan, het is nog donker he lieverd......maar toen ik keek, wassie toch wel errug mooi! Er zat een prachtige waas omheen van dunne bewolking, dus meteen mijn fototoestel gegrepen en proberen dat mooie feeerieke sfeertje vast te leggen.....niet helemaal scherp, maar toch, wat een mooie maan!!!!

1 reacties:

Anoniem zei

Helemaal mee eens en wat ook leuk is van kinderen...is dat je sommige dingen toch anders ziet dan anders.... ik kan bijvoorbeeld helemaal in mee gaan in de fantasie van lynn en dan zijn sommige dingen ook mooier....

Maar de maan is erg mooi!!

Groetjes Laura