Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



9.11.09

Halloweeeeeeeeen....




Het was weer leuk, de kinderen mochten drie uur lang Halloween vieren bij de scouting, dus ze hebben 's avonds niet meer gelopen, maar we zijn wel met zijn allen bij de deur gaan zitten met een bak snoep en fruit.
Erg jammer dat ik nou geen foto van mezelf heb, want ik was ook weer lekker griezelig....althans, er waren flink wat kinderen die het op een gillen zetten....hihi, het blijft leuk! Ik heb er wel lol in, de meiden vonden het best wel spannend, we hadden een zwart gordijn voor de deur gehangen en daar staken ze dan steeds hun hoofd achter, zodat ze door het raampje te zien waren voor de groepjes kinderen, die zich dan natuurlijk rot schrokken.....en daarna deed ik nog eens de deur open........aaaaaaaaah!!!!!!!!

0 reacties: