Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



9.11.09

De E van Elvira.....



Voor de Channiedag verzinnen we altijd iets dat de dames vantevoren moeten maken, iets waar hun naam op staat, zodat andere Channies weten wie er tegenover ze zit. Ze kunnen er een leuk prijsje mee winnen.
Ondanks dat ik niet meeding naar dat prijsje, heb ik me toch gestort op de E.... het was een zware bevalling, hij was eerst heel anders bekleed, maar dat vond ik toch niet helemaal mooi.....Richard vond het ook niks en die heeft eigenlijk altijd gelijk, dus heb ik er een flinke dot vissengoud over gekwakt......nog steeds niet helemaal naar mijn zin, maar beter dan het was...bovendien had ik gewoon geen tijd meer over om er meer werk van te maken.....misschien dat ik hem nog een beetje verder pimp met een knoopje ofzo.....

1 reacties:

Anoniem zei

Ik vind het een hele leuke E geworden alleen had ik dan geen knalroze bloemen erbij gedaan vind ik persoonlijks iets te maar meer geel/groene bloemen!!

Maar hij is verder echt heeeel leuk hoor.

Groetjes Laura