Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



28.10.09

kadodoosje....






vandaag op visite geweest bij een tante (eigenlijk een nicht) van me en natuurlijk wilde ik niet met lege handen komen.
Maar door de verjaardagstoestanden met Dafni was het er nog niet van gekomen. Dus het moest vanmorgen maar even gebeuren....ik moest om kwart over tien de deur uit en ik moest natuurlijk ook nog een beetje soppen en opruimen enzo....

Maar...het is gelukt, in een uurtje had ik dit spanendoosje van Xenos bekleed en gepimpt, zakje bonbons erin en voila........het was nog niet eens helemaal droog....ach ja...

2 reacties:

MadeByMaly zei

Da's een heel erg mooi doosje...en dat in een uurtje tijd. Ik doe het je niet na hoor! Erg mooi gemaakt.

L4a zei

Thanks!! hihi, sja ik werk nou eenmaal het lekkerst onder een beetje (...) tijdsdruk........