Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



9.11.09

Channiedag en Channietaart....

Ik ben het weekend lekker aan het spelen geweest met marsepein, maar voor het bekleden van de taart had ik helaas de verkeerde te pakken. Ik had bij Ikea een paar pakken marsepein gekocht in de aanbieding, maar helaas, toch niet echt rolkwaliteit, dus het zag er niet mooi uit. Maar.......het smaakte prima!!!!!! De Channies hebben er lekker van zitten genieten voordat ze "aan het werk moesten", hihi...




Gisteren was het weer zover, de jaarlijkse Channiedag, het was weer supergezellig! Dit jaar lekker dichtbij en dat was wel heel wat relaxter dan vorige jaren.
Erg leuk winkeltje ook en ik heb een handvol bedels gekocht, heerlijk om te snuffelen daar, volgens mij moet ik een keertje terug hihihi......











1 reacties:

Anoniem zei

was echt superleuk en heeeeerlijk zo dichtbij!!!

leuke foto's!!!

Groetjes Laura