Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



30.8.08

Einde vakantie, einde verhaal....

Vandaag is het alweer onze laatste vakantiedag....wat is het toch snel gegaan zeg....ik wil nog zoveel zien, nog zoveel doen, maar ja.....we hebben alleen nog maar vandaag. We gaan gewoon lekker genieten, lekker rondhobbelen in Kremasti en dan maar inpakken.

Vanmorgen kwam DE mail....de eigenaar houdt voet bij stuk. Ik had dat echt niet verwacht, dacht dat de onderhandelingen nog wel verder gingen, maar helaas. Deze droom ligt in puin. Ik ook emotioneel zo zachtjes aan, want oh oh oh, wat was het een prachtig plekje. Gisteren nog even langsgeweest met tuna Tina, om "ons" plekje te laten zien. Het heeft niet zo mogen zijn. We hebben gisteren de twee concurrenten die het dichtste bij zitten nog even bekeken en die zijn ook heus mooi hoor, maar niet zo idyllisch als het "onze".....
Ik ben er stuk van, maar we hebben wel weer veel geleerd, vanavond komt de makelaar nog even bij ons langs, die mag dus verder op zoek gaan voor ons de komende tijd.

En toch had deze vakantie het helemaal. Het weer was prachtig, misschien af en toe zelfs iets te warm als de wind het liet afweten. Het bezoek van tuna Tina was ontzettend leuk en de drie dagen met de auto en de 500 km die we ermee hebben afgelegd waren onvergetelijk. We hebben in kleine tavernes de lekkerste dingen gegeten en ik heb appie hein al opgezadeld met een flinke stapel foto's, die maandag voor me klaarliggen. We zijn in het uiterste noorden geweest en bijna in het uiterste zuiden en daar tussenin hebben we veel gezien. Eeuwenoude fresco's in snoeperige kerkjes en prachtige kastelen van de Johannieters. We voelden ons als tussen de ridders in de oude stad van Rhodos en als de domme toerist op Lindos..... we hebben alle uitersten gehad en we gaan zeker nog terug, hoe dan ook......

Tot morgen allemaal, de volgende blog komt uit Nederland!!!!

3 reacties:

Anoniem zei

Heel goede terugreis! Jammer dat het niets geworden is met jullie droompension. Maar er komt vast ook een andere mooie plek voor jullie.
groetjes, Pamela

Anoniem zei

Fijn om jullie morgen weer trug te zien. Het is heel jammer dat het niks is geworden met jullie pension.Er komt er nog wel 1.
Het lukt jullie wel. Niet op geven vooral door gaan. Een hele fijne trug reis en tot morgen.

Groetjes,Reinier en Natas

Anoniem zei

Jammer dat jullie droompension niets geworden is Elvira , maar wij vonden het misschien allemaal toch een beetje vaag , dus er zal vast wel iets anders op jullie pad komen

Houden jullie ons op de hoogte van jullie plannen ?

Groetjes Fred en Ylone