Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



1.9.08

All is not lost.....


All is not lost, de vakantie is wel voorbij en de terugkomst thuis had geen grotere deceptie kunnen zijn, maar daar zullen we jullie niet mee vermoeien.
De makelaar is zaterdagavond nog langs geweest bij ons en er is nog wel een kans dat de eigenaresse van "ons" zo geliefde pension nog wel tot inkeer komt. Ook gaat ze samen met een financieel iemand de mogelijkheden onderzoeken om toch het pension te kopen. Verder gaat ze vandaag nog kijken naar een ander pandje, waar geen sleutelgeld gevraagd wordt maar waar wel nog het een en ander aan opgeknapt moet worden. Dat kun je in Griekenland prima als huurder doen, omdat de huurbeschermingswet daar voor ondernemers zeer uitgebreid is. Dus dat is ook nog weer een optie.

Daarnaast vertelde ze dat aan het einde van het seizoen ook nog wel eens wat vrijkomt. Oftewel weer afwachten....

Ondertussen heb ik niet stilgezeten en heb ik voor ons "emigratieverhaal" een aparte blog gemaakt: http://emigratieblog.blogspot.com
Daar zullen we alles opgooien wat er verder allemaal gaat gebeuren en daar zullen we ook onze frustraties uiten....of ons hart luchten....of onze blijdschap delen en alle andere emoties daar tussenin.

Maar...om ook mijn creatieve ik wat onder druk te zetten heb ik een fotoblog gemaakt. Ik wil daar elke dag een bijzondere foto opzetten. Een leuke foto, of een rare, lieve, mislukte, bewuste of juist onbewust briljante foto. Een foto met een verhaal, of een foto die meer zegt dan woorden. Kortom, mijn leven gezien door mijn Pentax....
Je kunt daarvoor dagelijks terecht op http://thedailyphotographbyelvira.blogspot.com

Ik hoop dat jullie ook regelmatig een berichtje (blijven) achterlaten. Deze blog gaat dan weer helemaal toegewijd worden aan mijn scrapwerk..... Kun je lekker zelf kiezen welke blog je in je favorieten zet (of allemaal natuurlijk hahaha)....

Oh ja....je kunt maar 1 blog doorlinken naar hyves, voorlopig blijft dit scrapblog nog doorgelinkt, misschien verander ik dat nog.....maar dan weet je dat die andere twee daar in elk geval niet terecht komen!

Liefs, Elvira

2 reacties:

Anoniem zei

Welkom thuis !!

Balen dat jullie droom (nog niet) waarheid is geworden, maar 'keep the faith'.

Elke dag was het weer spannend om je blog te lezen. Nu keuze uit 3 blogs ! ;-)

groeten uit Oudenhoorn

Anoniem zei

Jeetje, nog meer te lezen.... Uiteraard zullen we regelmatig reageren....

Gr. Sandra