Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.8.08

De grootste speeltuin van Nederland!!!






Vandaag hadden we weer een bustochtje...naar de Linnaeushof dit keer. Dymion bleef lekker thuis bij papa, dus het was een echte meidendag.... Het was superleuk, ik had weer wat lekkers meegenomen, de buuf had weer een shopper vol boodschappen, hahaha.... (met een flesje lekkere wijn voor ons!!!)....
Ik had er zelfs nog aan gedacht om extra batterijen mee te nemen voor mijn fototoestel.... maar toen ik de eerste foto wilde schieten..........."NO CARD"....aaaargh, geheugenkaartje in de compu laten zitten, ik heb vanmorgen vroeg natuurlijk fijn die lootjes en agenda op de foto gezet, maar er niet meer aan gedacht mijn kaartje terug in mijn toestel te doen...... Toch hebben we aardig wat foto's, met het mobieltje van de buuf (ik was mijn mobieltje vergeten, jajajaja, dat zijn de zenuwen, vergeeft u mij!!)

0 reacties: