Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



23.8.08

gewoon....vakantie....













In afwachting van nieuws van de makelaar, vieren we gewoon lekker vakantie! Dat betekent veel in het zwembad en veel mooie dingen zien. Dus ook weer naar Rhodos stad geweest. Elke keer zien we weer een ander mooi hoekje en een ander schaduwrijk plekje.....het is af en toe ongelofelijk warm in de zon en soms is er een gat in de stadsmuur waardoor het dan net ff lekker tocht...zalig om daar dan ff een pauze te nemen en te genieten van al dat moois....
Vandaag naar het aquarium geweest en een flinke stadswandeling gemaakt. We waren pas laat weer terug, maar toch weer een hoop gezien en lekker gegeten (voor de vierde keer bij hetzelfde tentje, lekker!!!).
Dymion is inmiddels weer helemaal het mannetje, het "gat" in zijn hoofd is al nagenoeg genezen, alleen nog een flinke buil.

1 reacties:

Unknown zei

Wat een mooie foto's en..tjonge wat een spannend verhaal zeg...ik ben zo benieuwd of het allemaal gaat lukken!! Ik zou echt voor geen goud met je willen ruilen...hahaha...maar...we willen nog altijd een keer naar Griekenland op vakantie, dus als het lukt.....hihi...

Groetjes, Astrid