Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



6.8.08

Lootje "Pure Sunshine"


Ik heb me voor het maken van deze LO laten inspireren door een ABC-uitdaging bij Channie..... Er moest een LO gemaakt worden waarbij je je moest laten inspireren door deze foto:


En die foto heeft mij weer geinspireerd tot het maken van DEZE foto:


En dat alles weer in het kader van "scrap mee" opdracht 8, laat je inspireren door iets in je omgeving of iets dat je ergens ziet.......
Ondertussen heb ik ook geprobeerd de "color me crazy" uitdaging van deze maand erin te verwerken, nl. rood en geel...maar ja, er zit toch ook wel erg veel oranje in...daar kon ik toch niet omheen natuurlijk......

0 reacties: