Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!

27.8.08

Visite, lekker eten, veel zien en een beetje makelaarsnieuws...

Mijn tante is afgelopen zondagavond aangekomen hier op Rhodos en nu hebben we het dus druk. Op een geweldige manier uiteraard. We hebben vanaf gisteren een auto gehuurd en hebben nu al twee hele mooie routes gereden. Maandag lekker aan het zwembad gelegen en 's avonds lekker uit eten geweest in "het dorp". Dinsdag werd de auto bezorgd, althans niet de auto die we hadden geboekt, want die was nog uitgeleend, maar een iets groter model!!!!!!! Leek wel een bus, maar ja....we hadden met zijn zessen wel lekker de ruimte. Zat airco in, dus niet te klagen! Sommige weggetjes waren wel erg smal, maar het is allemaal wel gelukt. Wat een hoop mooie plekjes zijn er toch op Rhodos! Maandagmiddag waren we redelijk op tijd thuis en toen de kids en Richard siesta gingen houden, ben ik met mijn tante met een taxi naar Filerimos gereden. Errug mooi en een aardig tijdje zoet geweest daar bovenop die berg. Hoe we terug moesten wisten we niet, de taxi wilde maar een half uurtje op ons wachten en we wisten dat we dat sowieso niet zouden halen. We wilden een taxi bellen, in de wetenschap dat ze dan gewoon retourtarief berekenen, maar ja....
Tot er een fraaie cabrio wilde wegrijden en wij beteuterd bij de bushalte stonden (de laatste bus was om half drie vertrokken en het was zo ongeveer zes uur). Beetje leuke act opgevoerd met zijn tweetjes, maar we mochten zomaar instappen en werden zelfs tot aan de deur van het hotel gebracht, omdat zij ook nog weer verder gingen. Super geregeld dus en niet duur!
Vandaag konden we met de "echte" auto, een volkswagen Caddy, op stap. Lekker autootje en heel wat makkelijker in de kleine straatjes. Ook airco, dus weer niet te klagen.
We hebben weer een mooie route gemaakt en veel gezien, vooral de kerkjes zijn allemaal even mooi en de uitzichten prachtig, ondanks dat je niet zo ver kan kijken.
Ergens in een dorpje heeeeerlijk gegeten....
Onderweg kreeg ik nog een sms van de makelaar....dat ze nieuws had en me uitgebreid zou mailen. Tuurlijk onderweg geen bereik dus afwachten maar.
Met ons tegenbod waren ze gedeeltelijk wel akkoord, maar ze wil nu commissie vragen voor haar klanten of bij ons in dienst komen, en dan geeft ze haar klantenbestand, want dat wil ze eigenlijk niet kwijt. Nou ja...helaas, daar gaan we dus niet mee akkoord. Daar is het flinke bedrag voor goodwill voor en anders had ze het niet te koop of te huur moeten zetten, als ze haar klanten niet kan missen. Weer afwachten dus, kijken wie de langste adem heeft. Helemaal geen leuke situatie dus.......

Verder genieten we gewoon hier hoor!!!!! Foto's uploaden gaat ff niet, die houden jullie nog ff tegoed!!!!!!