Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



6.8.08

Schoolreisje (zoals Phaidra het noemde) naar Sealife!!!










Met Phaidra's vakantiepaspoort kregen we ook korting op een busreisje naar Sealife.... Ik en Phaidra betaalden 7,50 en Dafni en Dymion 2,50 per persoon.... we moesten alleen nog met de metro naar Capelsebrug, maar verder hoefden we lekker helemaal niks meer te doen of te kopen.... Vooral niet omdat de buuf, die ook meeging met haar dochter een enorme shopper op wielen meehad (ja, ik weet het, ernstig!!!) vol met eten.... en mijn kids hadden "gewoon" elk hun eigen rugzak met een gevulde broodtrommel en twee pakjes drinken..... we hebben dus allemaal nog aardig wat mee naar huis terug genomen, terwijl we de hele dag hebben zitten knagen, hahahaha.....

Maar wat was het mooi, in het begin was het erg smal en vol, maar even later werd het toch erg gaaf. Dymion kan op het randje van het haaien en roggenbassin zitten en de beesten kwamen vlak langs hem voorbij zwemmen. Het mooiste vond ik de zeepaardjes...daar zijn we ook het langst gebleven. Omdat je daar niet mocht flitsen, werd mijn fotovaardigheid weer lekker op de proef gesteld, stilzitten doen die beestjes helaas niet op commando, hahaha.....

En toen stonden we weer bij de uitgang, paspoortje laten stempelen en toen lekker het strand op... Het was prachtig weer en de kids mochten pootjebaden. Natuurlijk waren de kleren al snel doorweekt, dus uit maar...en opgehangen om te drogen....
We moesten ons uiteindelijk nog bijna haasten om op tijd bij de bus te zijn! Maar het was een geweldige dag, de buschauffeur was erg grappig en vertelde onderweg heel erg veel. Omdat we allemaal zo keurig op tijd bij de bus waren, wilde hij wel een sightseeing Den Haag doen, dus van alles gezien, Vredespaleis, gevangenis, Binnenhof, Paleis Noordeinde (althans het begin van de straat hahaha) enzo enzo...errug leuk.

Weer even met de metro terug naar Nesselande (toestand met die poortjes, hoor, met al die humpies, maar tis weer gelukt) en op het stukje naar huis lopen begon het zachtjes te druppelen. We waren dus precies op tijd thuis, heerlijke dag gehad en allemaal ook weer lekker bijgekleurd....

0 reacties: