Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.8.08

Laatste lootjes voor de vakantie (denk ik, haha)



Ik kan het niet laten, terwijl ik zit te stressen op de geboortekaartjes voor de buuf en de agenda voor een van de buurmeiden verderop.....MOET ik voor mezelf scrappen..... ik kan er niks aan doen, dwangneurose nummer 1, vooral niet doen wat je moet doen. Altijd al zo geweest, vraag maar aan mijn moeder. Uiteraard komt alles goed en zijn inmiddels zowel de agenda als de geboortekaartjes helemaal af....tuuk man....

1 reacties:

Anoniem zei

Jeetje, wat een herkenning.... Wij zijn natuurlijk dezelfde generatie... Een beetje de uitstellers en dan op het laaste moment alles doen, maar wel goed!!

Gr. Sandra