Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



3.2.07

Weeeeeeeeeer lekkage


Ik stond van de week bij de voordeur met een buurvrouw te praten toen ik ineens een vochtige plek zag op het behang en ook op het plafond. Toen ik aan het behang voelde was het dan ook echt helemaal vochtig. Ik ging er van uit dat er gewoon lekkage was geweest via de muur ofzo.... Maar ik ging toch maar even onder het bad kijken. Je weet maar nooit natuurlijk. En ja hoor.... de muur was ook daar nat, het sijpelde heel zachtjes vanaf de kraan naar beneden!!!! Ik was zo ongelofelijk verdrietig dat ik het echt even niet meer zag zitten, dat hele huis... ik zag mezelf al dozen inpakken en het ergens anders maar weer proberen, want hier schijnt het niet te lukken. Maar ja.... als de eerste paniek over is moet je toch wat gaan doen. Eigenlijk wilde ik een loodgieter bellen, maar ja, de centen zijn op en onze klusjesman moest het natuurlijk zelf oplossen. Die kon alleen de volgende avond pas... en 's avonds werken is natuurlijk niet optimaal. Maar hij heeft het gelukkig toch wel heel snel kunnen verhelpen. Vandaag komt ie weer om alles bij te werken, want sommige kitranden zagen er wel heeeeeel lelijk uit en er moesten nog wat kleine dingetjes gedaan worden. En dan is het eindelijk klaar!!!!
Wat zal ik blij zijn als alles netjes is zeg.......... bleeeeeeeeh ben het gewoon zat nu!

0 reacties: