Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



7.2.07

Eentje van gisteren en eentje van vandaag

Gisteren was mijn mama hier en die heeft me toch een paar leuke dingen van Dolls meegenomen!!!! Onder andere van die fuzzy rubons.... die voelen zo heerlijk zachtfluwelig aan.... moest ik natuurlijk meteen uitproberen:

Vandaag had ik op zich wel zin om te scrappen, maar echt veel werk verzet heb ik (nog) niet. Eventjes op twopeas zitten neuzen, wilde eigenlijk wel iets bijzonders gaan liften, echt liften werd het niet, maar ik zag daar wel een mooi ideetje voor van dat moeilijke papier. Dus een hele moeilijke foto erbij gezocht en die EINDELIJK kunnen scrappen!!!!

0 reacties: