Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



21.2.07

Verrassing!!!!

Vanochtend waren de meiden om half zeven wakker. Dat is op zich niet zo vroeg, maar het gekke was, dat Richard nog in bed lag.... ik wist meteen dat ie een vrije dag had genomen, lief!!! Hij maakte nog een grapje dat ie zich had verslapen en dat ie het hotel moest bellen, maar daar trap ik natuurlijk niet in....
Lekker hoor, morgen jarig en nu gewoon lekker een dagje extra samen vrij. Richard heeft vanmorgen met Phaidra lekker boodschapjes gedaan, Dafni was nog niet lekker, dus die is na het ontbijt weer terug naar bed gegaan. 's Middags wilde ik even naar de Oosterhof, want daar was ik al eeuwen niet geweest. Dafni wilde niet meer slapen dus ik heb allebei de dames gezellig meegenomen. Even naar de Hema, want Phaidra moet natuurlijk een heuse brooddoos en beker hebben voor school, hahaha... maar wat een leuke spullies daar! In roze en oranje, helemaal DE kleuren.... leuk hoor.

Gisteren ook al mijn eerste verjaardagskadootje gekregen, van Richard. Tenminste, ik had mooie stempels gezien bij een Amerikaanse scrapwinkel en die moest ik natuurlijk hebben..... Richard zei toen, bestel ze maar, dan is dat mijn verjaardagskadootje, zo lief!!!!!!!
Gisteren waren ze binnen, ik ben er echt superblij mee....


2 reacties:

Anoniem zei

Wat een mooie stempels, zou je mij het merk van deze kunnen geven. Groetjes Petra

L4a zei

Hoi Petra, ze zijn van Li'l Davis Designs
http://www.lildavisdesigns.com/index.php?page=shop.browse&category_id=398&option=com_virtuemart&Itemid=120