Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



13.2.07

Niet scrappen maar saneren!!!

Ik ben vandaag zooo lekker bezig! Gisteren ook al trouwens. Ik hou me zo supernetjes aan mijn huishoudschema dat ik nu wel het gevoel heb dat het lekker gaat lopen. Natuurlijk duren sommige klusjes nu nog te lang, maar ach... als het een week of wat goed loopt gaat het straks vanzelf sneller allemaal.
Gisteren de woonkamer opgeruimd en maar weer gedweild en vandaag staan de slaapkamers op het programma, dus vanmorgen meteen de bedden afgehaald en de dekens en ons dekbed over het balkon gehangen. Na het ontbijt lekker met de kids naar boven, Phaidra mocht haar eigen kamer stofzuigen, maar ik heb haar toch maar even geholpen, hahaha.... wat een druif!
Maar nu is alles daar weer lekker stofvrij (tenminste) en lekker fris. Tja, nu we weten dat Dymion allergisch voor huisstofmijt moeten we natuurlijk wel een beetje saneren hier. Gelukkig hebben we overal gladde vloeren dus op zich valt het wel mee. Moet kunnen, hoor... maar ben nu wel bekaf hahaha... van een beetje stofzuigen! Nu ga ik toch weer naar boven, even een lapje overal overeen halen en de bedden weer opmaken. En dan de badkamer een kleine beurt. Pffff...... maar als het dan af is!!! Lekker lunchen met zijn allen en dan kan ik vanmiddag misschien toch nog wel wat scrappen. Dat mag dan wel van mezelf... en ik moet ook nog forummen en wat administratie en nog het een en ander bellen (Marco bijvoorbeeld, grrrr). Ooooooh, toch weer zo druk, ik ga gauw verder.........

1 reacties:

Anoniem zei

Hallo

Wat balen dat je katten weg moeten! Heb ik hier ook gehad met Femke, gelukkig heeft het wel goed geholpen.
Wiast je trouwens dat je beter niet te vaak kan stofzuigen? Er is bij ons een cara-verpleegkundige geweest en die heeft verteld dat je beter 1 keer in de 1 a 2 weken kan stofzuigen en voor de rest iedere dag met een wisser door de kamers. En vochtig afnemen eens per week.
Succes met het afscheid van de katten, zoiets is vreselijk moeilijk.

Sandra (van Channie en Co)