Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



17.2.07

Afscheid genomen van Els....

Els was bijna vier jaar lang onze arts bij het Consultatie Bureau. Zij had ontzettend veel respect voor onze keuzes in (op)voeding. Ik vind het een geweldige arts en ik zal haar vreselijk missen. We moeten nog maar afwachten wat we ervoor terugkrijgen.

Dinsdag mochten we met Dafni voor controle bij Els. Ze was gelukkig helemaal tiptop in orde. Vrijdag mochten we met Dymion naar Els.... ik was er van overtuigd dat we er om tien over tien moesten zijn. Eerder zou ook niet gekund hebben, want het was een dramatische ochtend. Dafni spuugde een aantal keren haar kleren, de tafel en de vloer onder en ook Dymion deed nog een keertje mee. Geweldig.
Ik had Dafni op bed gelegd, maar ze wilde toch absoluut mee naar "die lieve dokter". En zo stonden we daar om tien over tien precies. Bij een hele verbaasde assistente, want we hadden er om half negen moeten zijn. Oeps..... wat stom!!!! Ik had de afspraken door elkaar gehaald... gelukkig mochten we nog wel, al moesten we wel even wachten. Geen probleem.
Terwijl de meiden (en Dymion ook een beetje) lekker aan het spelen waren in de wachtruimte, vroeg een van de moeders of ik bij de eerste in het Kraamhotel had gelegen, ik moest even kijken, maar toen zag ik het, het was de onwijs lieve, leuke, grappige, warrige, kletsende kraamverzorgster van Phaidra!!! Normaal had je in het hotel geen vaste kraamverzorgster, maar zij was er elke dag, terwijl ze niet eens in het hotel werkte, maar inviel omdat het zo druk was (tja, volle maan, haha). Zij was zoooo leuk, ik heb echt een leuke tijd met haar gehad!!! En nou was ze zelf mama... al vijf weken! Er lag een heerlijk ventje in zijn maxicosi te slapen... super.
Even gezellig zitten kletsen, maar toen moesten we toch naar binnen.
Els vond Dymion er super uitzien en zijn groeicurve zag er goed uit vond ze... nou ja zeg.... ze vond ook wel dat poeder lastig was, maar ze zei ook dat zij ook geen voorstander zijn van geitenmelk, maar omdat de meiden en eigenlijk ook Dymion nooit problemen hadden gehad, was dat nooit een discussiepunt.
Eigenlijk zijn we best wel weer een beetje gerustgesteld en ik denk ook dat het helemaal goed gaat komen.
We zitten erover te denken om de afspraak bij de kinderarts af te zeggen. De groeicurve zag er gewoon super uit... wat zouden we dan nog in een molen blijven zitten waar we helemaal niet in willen zitten????

Dus, kortom.... dat was Els.... bedankt Els!!!!!

0 reacties: