Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



11.2.07

Art Journal

Ik heb voor "de griekse schilder" een soort bedankje gemaakt omdat hij onze kinderen wil gaan schilderen op de muur van ons favoriete restaurant. Dat vonden wij zo'n eer, daar moest ik iets mee....
Dus aan de slag met wat foto's die ik al had gemaakt en me vooral laten inspireren door de kleuren die hij zelf op tafel had staan!
Ik ben er zelf eigenlijk wel heel erg blij mee...

5 reacties:

Ingrid zei

Ziet er gaaf uit, Elvira. Mooie kleurencombi.

Je@net zei

Ziet er super uit Elvira!!

Anoniem zei

heel erg gaaf geworden elvira! groetjes marije.

Marga zei

Zoooooooooooooo, jeetje Elvira. Supermooi. Nou het mag voor hem ook een hele eer zijn zo'n mooie journal te krijgen.

Ice-Angel zei

Heel erg gaaf Elvira, super mooi!
X T@M