Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



21.2.07

Er was...

... natuurlijk nog veel meer gebeurd de afgelopen tijd.... maar mijn fototoestel had ik al een tijdje niet geleegd en dan vergeet je dus dingen... hoezo ik leef adhv mijn foto's???? Hahaha...

Valentijnsdag.... een doosje bonbons van Richard als valentijnskado... echt lief, want hij denkt er zelf eigenlijk nooit aan. 's Avonds had ik hamburgers gebakken, maar natuurlijk wel bijzondere:


Phaidra kan fietsen!!! Toen het vorige week donderdag zulk prachtig weer was hebben we haar bandjes maar eens goed opgepompt. Ze stapte op haar fiets en reed weg... heel goed, want het was wel voor het eerst dat dat lukte!!!! Ze wordt echt zo'n grote meid!!!

0 reacties: