Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



27.2.07

Naar school!!!!

Vandaag is het zover.... Phaidra's eerste schooldag!!! Ze heeft zich heftig verzet..dat had ik niet verwacht, maar na een kwartiertje ben ik toch maar weggegaan.. Gelukkig zit er nog een buurjongetje bij haar in de klas, die zich een beetje om haar bekommerde. Meester Antoni is een hele aardige meester en volgens mij gaat het helemaal goedkomen...





3 reacties:

Anoniem zei

Hoi Elvira,

Blèèèèèh, wat worden kleine meisjes toch groot. Ik hoop dat ze het naar zin heeft gehad vandaag en morgen fluitend en blij weer naar school gaat!

Groetjes,
Sandra

L4a zei

Tis alleen maar wennen (toch) dus morgen niet, volgende week weer.... gelukkig, kan ik ze toch nog een beetje bij me houden, hahaha

Tessa Tegendraads zei

Aaaah dat komt vást wel goed?? Toch?? En hoe voelt mama zich intussen... beetje verloren??? Femke mag na de gorte vakantie 5 daagjes in de week naar school )ze gaat nu twee ochtenden naar voorschool) Sanne gaat dan gelijktijdig 2 ochtenden, dus dan ben ik lekker twee hele ochtenden in de week VRIJ... yes.... (of toch stiekum een beetje alleen??)

Tessa