Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



25.2.07

Mijn verjaardag.... en verder...

...was super!!! Overdag lekker rustig, alleen mijn schoonouders, wat vooral voor de kinderen heel leuk was. Ze hadden een lekkere pudding-kruimelvlaai meegenomen, mmmmmmmm.....
De meiden wilden natuurlijk lekker buiten spelen, het viel niet mee ze voor de lunch weer binnen te krijgen, hahaha....
We wilden vroeg vertrekken naar Purmerend, waar we zouden eten bij onze griekse vriend Fotis (Eetcafe/tapasbar Kriti).
We wilden om half drie weg, maar dat werd drie uur.... nog netjes!!! Toch nog een beetje file, wat een drama is dat toch zeg. Maar we waren toch lekker vroeg in Purmerend en dus hebben we lekker door het centrum gelopen. Ook nog een klein overdekt winkelcentrum gevonden waar eigenlijk alle grote winkels wel zaten. Maar niks gekocht, de meiden moesten allebei lopen en dan kun je nou eenmaal toch niet echt lekker winkel in winkel uit.
We gingen dus maar snel naar Fotis toe.... we waren dit keer de eerste, dat was vorige keer wel anders, toen waren we voor ons idee wel op tijd vertrokken, maar hadden we zo lang in de file gestaan, dat we als allerlaatste en veel te laat aankwamen.
Oompie en Hans waren er ook al snel, die zouden ook vroeger gaan en eerst nog naar een museum toe, maar weet eigenlijk niet zeker of ze dat nou ook hebben gedaan, helemaal vergeten te vragen ook...
Die hadden wel een megatastisch, fansupertegekknotscool kado.... een hele mooie "crafters purse", een knalroze! MET inhoud!!!! Een hele mooie zak primaflowers, een bag-o-buttons in prachtige kleurtjes, een rub-on tool en nog eens een kadobon... is dat wat!
Als klap op de vuurpijl ook nog een doosje van Leonidas, nou....dat lust ik helemaaaaaaaaal niet hahaha....
Gehinderd door files kwamen tuna tina en mijn vader en Renee later binnen, maar gelukkig kwam er toen al snel van allerlei lekkers op tafel. Wat is dat toch smullen!
Ik geloof dat iedereen het over eens was dat het de laatste keer was omdat het toch wel lastig is met files enzo... niet erg, volgend jaar vier ik mijn verjaardag gewoon lekker samen met Richard, in Purmerend!!!! Wat de rest doet moet de rest weten, maar wij vinden dit echt een superuitje...
Ik heb nog geld gekregen, een bon en drie prachtige badlakens.... top!!!
Schandalig verwend dus...
's Avonds pas heel laat thuis en de volgende dag hebben we dan ook niets bijzonders gedaan. Ik moest eigenlijk nog scrappen voor een wedstrijd, maar ik kon me er niet toe zetten. Ik kon me nergens toe zetten.
Richard zou 's avonds uit eten gaan met collega's en ik heb daarom met de kinderen lekker pannenkoeken gegeten.
Ze gingen vroeg naar bed, zonder morren, dus ik had de hele avond voor mezelf. Tja... dan denk je dat je als een razende roeland aan de spoedopdracht voor de jaarwedstrijd van Channie gaat beginnen, want die moest over vier uur worden ingeleverd. Maar ik kon me er nog steeds niet toe zetten. Ben begonnen aan een telefoonboekje, daar had ik wel zin in.... uiteindelijk om tien uur ben ik toch nog maar een keer naar boven gegaan om wat te doen. Maar goed, dan weet je dat het snel moet en dat het geen knaller wordt. Dat werd het dus ook niet, de stemmen die tot nog toe binnen zijn zijn in elk geval niet voor mij.
Ik had al af willen haken, maar dat doe ik dus nu alsnog maar, want ik heb het echt even gehad, wil weer voor mezelf bezig zijn. Of betaalde opdrachten, ook goed, maar ik ga niet meer van alles doen, terwijl ik het toch al zo megadruk heb en eigenlijk gewoon ook even niet lekker in mijn vel zit.

Zo, zo begin je vrolijk aan een verhaal over je verjaardag en zo ben je weer helemaal sombertjes naar buiten aan het kijken op een regenachtige zondagmiddag.... bleeeeeh.... ik ga wat doen..... denk ik.......

3 reacties:

sollie zei

Hoi, lijkt alsof je een superleuke verjaardag hebt gehad. En wat een mooie cadeaus!!!
Hopelijk zie ik je ook eens op mijn site. Groetjes van een scrappende Belg, Isolde
http://sollie79.blogspot.com/

Anoniem zei

Hoi Elvira,

Wat moet ik me schamen!!!!! Ik geef het eerlijk toe.... ik ben je verjaardag helemaal vergeten. Kan ik het ooit nog goedmaken???? Ik heb wel wat bedacht... wacht maar even af, je merkt het vanzelf wel.... We spreken snel weer eens af.

Groetjes,
Sandra

L4a zei

Hahaha, Sandra, ik kan het me wel heel goed voorstellen dat je die bent vergeten... hoef je dus ook zeker niet goed te maken, hoor.... maar ik ben natuurlijk wel benieuwd... we spreken zeker weer snel eens af!!!!