Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



17.2.07

Klopt dit????

Er lag vandaag een leuke kaart in de bus..... Voor Phaidra....

Beste Phaidra

Wat leuk dat je bij ons komt.
Wij verwachten je op:
dinsdag 27 feb a.s.
om 8.30 bij meester Antoni

Wi hopen dat je het heel leuk
bij ons zult vinden.


De laatste keer dat ze zo'n kaartje kreeg was het voor de peuterspeelzaal.... maar dit lijkt me toch voor de school... maar is het niet wat vroeg??? Of moet ze eerst proberen??? Heb ik wel ergens gehoord, maar wist niet dat het dan gewoon een maand eerder is...

WIL IK DIT WEL???????

Kan ze niet gewoon thuisblijven, bij mij... bij Dafni en Dymion, gewoon lekker spelen... ze wordt echt veeeeeeeeel te snel groot!!!!
Maar ze moet naar school... en al zo snel!!!!

Maandag toch maar even bellen of dit wel klopt.... snik....

0 reacties: