Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



7.4.07

Zieke kindjes

Het was een zware nacht. Phaidra had nog steeds koorts, Dafni had overdag ook al koorts en 's avonds even getemperatuurd en het was 40,5. Slik... Meteen citroenkousjes gemaakt, al hadden we geen citroen, dus met azijn gedaan. Dat vond ze gelukkig erg lekker en ze werd na twee keer verwisselen ook rustiger en iets minder gloeiend. Ze viel daarna in slaap. Even... heel even... ik moest er vannacht echt elk half uur uit, wat een drama. Maar het is ook zo zielig... je kunt niks... beetje water geven, washandje over de snuitjes en snotneuzen afvegen. Dit vind ik echt NIET leuk! Phaidra heeft ook nog steeds koorts, maar het begint meer op verhoging te lijken, ze is niet echt heel warm meer en krijgt wat meer praatjes. Dymion is ook lekker aan het hoesten, als ie straks wakker wordt maar eens kijken hoe warm hij is... wat is dit erg. Ik hoop dat het allemaal snel over is, want zieke kindjes, dat kost je een jaar van je leven, joh... hahaha...

En het ergste is, dat ik nu echt aan de slag moet, want er liggen opdrachten te wachten. Vanmorgen om vijf uur mijn scraptafel leeggemaakt, dus ik ga zo beginnen. Met de meiden bij me. En Dymion in het campingbedje. Even met zijn allen cocoonen op zolder. En ik maar buffelen, hahaha....

Wordt vervolgd...

0 reacties: