Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



12.4.07

Gescrapt...

Ik had nog een opdracht liggen, een canvas. Daar ben ik vorige week aan begonnen, toen heb ik hem geverfd. Eergisteravond een scrapavondje met Cynthia gepland en toen eens even aan de slag gegaan ermee. Best moeilijk papier, maar het gaat wel leuk worden.

Ook ben ik met de paasdagen aan de slag gegaan met een agenda voor een vriendin. Ze wilde een roze bling bling agenda hebben, wel even wat anders dan ik "normaal" scrap, maar wel erg leuk om eens te doen! Helaas helemaal vergeten foto's te maken, dus ik zal nog maar eens vragen of ik dat nog een keer mag doen.

Verder hoop ik dit weekend het canvas ook af te hebben. Het gaat weer lekker dus!

1 reacties:

Anoniem zei

tuuuuuuuuuuuurlijk mag dat...
hij is echt geweldig geworden..
neem hem morgen wel mee kan je ff fotootjes maken...

liefs Monique