Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



4.4.07

Eerst feest, nu ziek....

Arme Phaidra, ze had afgelopen zondag zo'n leuk Pippi Langkous feestje gegeven en nou kwam ze dinsdagmiddag ziek uit school. Nou ja, hoe dan ook, het feestje was geslaagd, het was prachtig weer en alle kindjes konden lekker naar buiten. De taart was geweldig, alleen het uitblazen liet ze maar aan anderen over. Zo is Phaidra... trekt haar eigen plan en vindt het maar niks om in de belangstelling te staan. Dat heeft ze van haar vader, niet van mij!
En nu ligt ze dus ziek en zielig op de bank, vanaf gistermiddag al koorts, dus het is in elk geval wel lekker rustig... aaach, nee hoor, het is niks om je kind zo te zien liggen. Ze is ook de hele nacht aan het spoken geweest, op een gegeven moment dacht ze dat haar bed in elkaar zou vallen... echt gillen en heeeeeeel angstig kijken, dat was ff eng zeg... maar ja, koorts doet gekke dingen met je zullen we maar denken. Om vier uur was ik het zo zat om steeds heen en weer te lopen, want Dymion heeft ook lekker liggen spoken, dat ik Phaidra in bed heb genomen. Fout plan, want het bed is eigenlijk te klein en echt ruimte had ik niet meer over, met als gevolg dat ik twee uur in een wokkel heb gelegen en nu dus weer eens ouderwets pijn in mijn rug heb. Ach, zal wel weer overgaan als ik straks gestofzuigd en gedweild heb, hahaha...



0 reacties: