Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.4.07

Even een momentje genomen...

Vandaag was het zo'n drama met al die zieken, hier! Dus toen ik bijna mijn hele huishoudlijstje afgestreept had, en al zeshonderd keer een snotneus had afgeveegd en al drie keer een uitgespuugd ontbijt had opgeruimd had ik het even gehad. Dafni en Dymion waren naar bed, Phaidra was op de bank gaan liggen en lag ook half te slapen. Dus ik besloot even een momentje voor mezelf te nemen. Even lekker naar zolder, beetje ongedwongen scrappen.
Ik had natuurlijk zoveel mooi papier gekocht EN gekregen, in de Dolls Good Newz Box, dat ik maar meteen aan de slag ben gegaan ermee.... er mooi... en maar weer eens een foto uit de oude doos erbij gepakt... vier jaar oud.... dus het werd wel tijd!

1 reacties:

Ingrid zei

Leuke LO, Elvira. Je hebt zo te lezen een paar zware weken achter de rug. Ik hoop dat iedereen inmiddels weer is opgeknapt.