Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



4.4.07

Wat een beetje zon al niet kan doen!!!

Nu we een paar flinke zonnige dagen achter de rug hebben, is Dymion's huidje echt zo enorm opgeknapt dat je het moet zien om het te geloven. Ik weet zeker dat het de zon is, gisteren was er geen zon en was het ietsje minder, dus vandaag weer lekker naar buiten!!!!
Dit is een foto van een maand terug:

















En deze foto heb ik vanmorgen genomen:

Heerlijk...nu worden we niet alleen blij van de zon, maar ook nog eens mooi!!! Ik heb wel nog via Cara C'air van die zijden verbandpakjes en maskertjes besteld, ben benieuwd, straks is het gewoon weer een puntgaaf, glad mannetje!!!!

2 reacties:

Anoniem zei

Wat een knap ventje is het toch hè? Hij was al knap, maar nu is 'ie nog knapper. Laat de zon d komende tijd maar lekker schijnen!!!

Groetjes,
Sandra

Anoniem zei

Zon kan wonderen doen!! Dat zie je hier maar weer..