Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



7.4.07

Naar Dolls geweest!

Gisteren eindelijk weer een keer naar Dolls geweest, mijn favo scrapwinkel! Een bezoekje aan Dolls betekent automatisch een bezoekje aan mijn moeder, die daar praktisch naast woont (ben helemaaaaaal niet jaloers, haha). Omdat Phaidra nog koorts had en errug zielig was gingen we eerst de kids wegbrengen naar "Oompie", zodat we samen weer eens gezellig naar Dolls konden. Phaidra was zooo hangerig dat we haar maar hebben meegenomen naar de winkel. Ze was nu in elk geval rustig. We hebben haar in de buggy midden in de winkel gezet en we hadden er geen kind aan, haha... Het viel Petra ook op en ze zei, "wat een genot he, een ziek kind", nou af en toe wel ja, hahahaha....
Ik heb mijn box opgehaald en nog lekker geshopt, allemaal weer mooie papiertjes en embellies, helemaal blij! Ik had nog een bon dus ik hoefde maar 11 euro af te rekenen, kijk, da's nog eens lekker, hele tas vol en een hele doos vol en toch niet meteen arm.... top!!! Ze had weer zulke mooie dingen, ik had nog wel veel meer willen kopen, maar ik heb het toch best wel netjes gehouden... vind ik... ahum....

1 reacties:

Sandra zei

ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook........ (een keertje mee)

Groetjes,
Sandra