Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



25.4.07

Af......... denk ik........

Weer een opdracht af... dit was een lastige, heb er erg lang over gedaan, ook omdat tussendoor de kinderen en Richard ziek waren geweest en ik daarna nog even een paar dagen niet optimaal was.
Maar ik denk dat ie af is.... soms dan zit je er zooo lang tegenaan te hikken en heb je van alles in je hoofd, maar ik heb hem nu maar even neergezet en af en toe kijk er gewoon even naar.... misschien dat ik nog iets zie.... maar misschien issie toch ook wel echt af......

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Elvira,

Ik vind hem heel mooi!! Ik denk ook dat ie af is hoor! Maarja, jij hebt er verstand van..... ;-)