Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



27.4.07

Wat heb ik het weer druk...

..of maak ik me druk? Hoe dan ook, ik voel me weer wat beter maar wil weer zo veel. Te veel. Ik wil eigenlijk het liefst alles tegelijk kunnen doen. En dat gaat niet. En dat is frustrerend. Ik wil graag een muurtje metselen in de tuin, zodat ik eindelijk de kruidentuin kan afmaken. Maar met zulk warm weer staan metselen schiet niet op. De specie is al uitgehard eer ik mijn troffel erin zal kunnen zetten. Dus, dan maar niet. Ik wil ook best nog veel meer organiseren en bedenken voor Koninginnedag... het wordt wel een leuk feest, maar ik kan me er gewoon niet echt toe zetten om nu veel te bedenken en uit te werken.
Ik zou ook 's avonds graag willen gaan skaten, maar van de week was ik natuurlijk beroerd, woensdagavond een vergadering en gisteravond eigenlijk ook, maar ik heb hem toch maar afgebeld. Het ging gewoon ff niet. Vanavond zal het er ook wel niet van komen. Waarom niet? Weet ik niet... ik heb geen zin om alleen te gaan skaten. Dus "moet" de buurvrouw mee op de fiets... maar ja, die kan ook niet altijd. En dan, je kan ook niet zeggen, ik wil nu skaten, dus je gaat maar mee.... nee, dat kan niet. Dus ik zit vanavond weer lekker met een wijntje in de tuin. Ook leuk, maar ik zou ook zo graag wat willen scrappen. Maar met dit weer op die zolder zitten is natuurlijk ook zonde. Maar het is al zo lang mooi weer, dat er sowieso de laatste tijd niet veel van scrappen komt. Jammer, want ik heb wel inspiratie. Ineens weer hoor, want dat canvas dat ik in opdracht heb gemaakt, dat was wel een zware bevalling. Gelukkig vond de opdrachtgever hem mooi. Wel weer leuk centjes mee verdiend natuurlijk. Maar waar ga ik het aan uitgeven? Heb ik daar wel tijd voor? Ik moet nog zoooooveeeeeeeel..... ik moet nog mijn benen zomerklaar maken, ik moet nog nieuwe kleren hebben, en ook heel nodig nieuwe schoenen. De meiden ook.
Dan moet ik ook nodig dweilen hier, maar zodra je hier gestofzuigd hebt, ligt de vloer alweer vol met stof en zand, er valt niet tegenop te stofzuigen. Het huishouden, ja, werkt prima zo'n huishoudschema, maar niet als er zieken in huis zijn en ook niet als je jezelf niet lekker voelt. Dus ik loop achter.
En dan heeft msn ook nog kuren, waardoor een van de groepen waar ik ass. beheerder van ben een grondige onderhoudsbeurt nodig heeft. Het liefst doe ik dat meteen "even". Maar ik weet dat dat niet kan. Ik kan dat ook niet maken tegenover Richard, die gisteren en vandaag lekker vrij heeft. Met dit mooie weer moet je gaan genieten. Ja hoor.... maar morgen ga ik dus wel weer aan de slag. Computerwerk dus. En wie weet, een beetje scrappen op zolder. Dus weer niet skaten. En zo krijg je er ook geen extra kilo's af he... want ook dat is nodig.
Ik zal trouwens wel moeten scrappen, want er liggen nog wat dingen die af moeten. Ja moeten... klinkt al niet echt leuk natuurlijk. Maar dat valt mee, want scrappen is leuk. Dus...... wat ga ik doen? Of liever, wat ga ik als eerste doen???? Skates weer eens uit de kast halen? Zodat Richard ze er over twee dagen weer in kan gooien? Of... nou... jullie lezen het wel!

1 reacties:

Anoniem zei

met dat wijntje in de tuin en wandelingetje door de wijk waren uiteindelijk ook wel heel gezellig toch????
hahaha wel wat minder goed voor de kilo's maar wel leuk...

Liefs Monique