Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.4.07

Het houdt niet op...

Afgelopen nacht waren Dafni en Dymion lekker aan het spoken, ik heb weer zowat geen oog dichtgedaan en heb onderhand spierpijn van het continu uit bed, troosten, in bed.... pfffffff...
Dymion vanmorgen toch maar even getempd en het was 39,9, nou ja, er wordt in elk geval hard gewerkt in dat kleine lijfje om die rotte ziektekiemen uit te roeien!!! Ik moet zeggen dat hij er het beste doorheen komt, toch wel lachen en goed drinken en redelijk eten. Gelukkig maar...

Tot overmaat van ramp is Richard nu ook ziek, die ligt nu met koorts in bed. En als je vent ziek is..... oooh, dat is het ergste wat je kan overkomen, hahahaha... glaasje water, kopje thee, muziekje... en zooooooo zielig (vindt ie zelf)...

Nou ja, laten we hopen dat het na de paasdagen hier weer "normaal" is... maar ik vrees het ergste.

Heb gisteren nog wel schattige "ziekfoto's" van de meisjes gemaakt, want ja, ook dit is scrapwaardig, hahaha


0 reacties: