Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



20.12.09

SOLD....(Creative Therapy)










Een uitdaging van Creative Therapy (http://creativetherapy.wordpress.com), catalyst nummer 92 was, "wat zou je willen bereiken voor je volgende verjaardag"....en dat dus vertalen in iets creatiefs.....
Ik heb er een tijdje over nagedacht, het laten bezinken en toen van alles bedacht....uiteindelijk weet ik nu dat ik voor mijn volgende verjaardag...heel graag iets van mijn werk verkocht wil hebben.....
Dit canvas heb ik beplakt met pagina's uit een oud tijdschrift, hier en daar wat structuurpasta waarin ik gestempeld heb met foamstempels. Ook weer vissengoud gebruikt en als toplaag utee, ik vind het structuur effect daarvan heel gaaf en hier en daar ook nog wat crackle effect, super!!!
En ja, het is een foto van mijzelf en de tekst is weer van Depeche Mode, het nummer waar de tekst van is, staat hieronder, kun je zelf ook het geheel beluisteren!!!

0 reacties: