Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



12.12.09

Meer kerstballen....





Het project van de maand december bij Channie.... en aangezien ik het zelf bedacht heb, moet ik natuurlijk ook wat meer laten zien. Bovendien....Richard vond de eerste ballen erg mooi...kun je nagaan, die waren nogal afgeraffeld eigenlijk. Nu iets meer mijn best gedaan. Nog maar zeshonderd ballen te gaan.... Geintje, maar ik ben er nog lang niet natuurlijk. Nou ja, ik schiet al best op, er zitten er alweer een paar in de grondverf. Straks gauw verder.

Deze ballen zijn trouwens van plastic. Ik heb de kleintjes beplakt met een stempel in klei en daarna geverfd met cremekleurige acrylverf. Daarna gelmedium en als laatste wat patina om het wat "ouder" te laten lijken.
De grote bal heb ik beplakt met aluminiumfolie en ook geverfd.

2 reacties:

vintage wil zei

Wow geweldig ! wat ben je toch creatief,hoe kom je op het idee,schitterend!!!!!

L4a zei

dankjewel!!! het idee voor crackle ballen komt uit een Ariadne van zestien jaar terug....
Ik heb ze toen ook gemaakt, maar nu heb ik wat meer verschillende gemaakt. Toen zaten er ook zwarte, soort roestige ballen bij, maar ik weet van die echt niet meer hoe ik ze toen gemaakt heb.

En sja...die Ariadne heb ik niet meer......maar als jij hem misschien hebt liggen??? Dan hou ik me aanbevolen, hihihihi.....