Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



4.12.09

dans ma maison il y a.....du metal.....




Ik had vannacht wat uurtjes over......dankzij de arrestatie van een buurman, waarvoor vier politiebussen en nog een wagen nodig waren, fouilleren en handboeien, oftewel het complete extra luxe pakket....ik wil het allemaal niet weten, wat een rare week zeg....

Mja....zo kwam ik toch weer tot lekkere knutsels, het werkt zoooo fijn als je gewoon de tijd hebt en niet op hoeft te letten of je weg moet, of wat dymion nou weer uitspookt.....dus....ben ik weer een "huisjesuitdaging" gaan afmaken, misschien nog net op tijd, of misschien net te laat, maar dit zat al de hele week in mijn hoofd....door alle hectiek is het gewoon niet van freubelen gekomen......

De opdracht deze week was dus metaal, ik heb een kleerhangertje verknipt en verbogen en behandeld met roesteffect.....en de hanger is metaal en natuurlijk het sleutelgat, waar je ook nog echt doorheen kan kijken, hihi...

En de lyrics komen (uiteraard) van Depeche Mode, hieronder kun je zelf het nummer beluisteren wat hierbij hoort....

8 reacties:

vintage wil zei

Wat een schattig hangertje!!!!

Unknown zei

Ta maison est très jolie et originale, un grand bravo et merci de ta participation.

Nettie zei

super maison! Bravo!

Anne, Bulles dorées zei

stunning house ! very original !!

lilibulle zei

so cuuuuuuuute!! the heart is beautifu too!!

L4a zei

once again, you all make me blush!!! thanks!!!

Hinke zei

Ha die Elvira, wat ben jij toch creatief ! Leuk om al je creaties hier te zien. Enneh... leuk ook om te zien dat de slotjes gebruikt worden ;-)

Groetjes
Hinke

L4a zei

haha, jaaa toen ik deze opdracht las, wist ik meteen dat ik "iets" van jou ging gebruiken!!!!!