Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



2.12.09

Jaaaa, Depeche Mode was geweldig!!!

Althans, dat vond ik, ik heb nu al twee dagen geen stem meer door het gillen en zingen, maar wat was het gaaf. Richard vond het ook gaaf, maar niet bijzonder.....mja, we gaan nog een keer naar Dusseldorf, misschien is het daar toch weer anders.....
Hoogtepunt vond ik toch wel Home door Martin gezongen (hij kan gewoon zoooooo goed zingen) en vooral die uithaal halverwege, ik zat mee te zingen, maar dat haalde ik echt niet, mijn adem was allang op toen hij nog doorging......


Maar eigenlijk vond ik alle numers geweldig, maar Wrong blijft niet echt mijn plaat....ik vond de sfeer er super in zitten, ik heb me in elk geval vermaakt en dan natuurlijk vooral omdat we op een mooie plek zaten waar ik heerlijk uitzicht had op Dave...hihi...jammie jammie...
En wat een bizarre versie van Enjoy the silence!!!!!!

0 reacties: