Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



2.12.09

Kerstballen!!!







Deze maand gaan we bij Channie kerstballen pimpen...ik heb gewoon een aantal simpele zilveren glazen ballen gekocht (zooo fijn, een blokker om de hoek!) en heb wat verschillende techniekjes gebruikt.
Vijftien jaar terug heb ik ook eens kerstballen gepimpt, ook met crackle effect, dat stond toen in de Ariadne...mooi blad, bestaat niet meer.....

3 reacties:

lilibulle zei

beautiful!! very baroque!!!

vintage wil zei

En dit is ook weer schitterend!
moet dat toch eens proberen.
zelf ben ik sjaals aan het breien
voor de kids en 8 klein kids ja had er een gemaakt en dan komt de rest ook ha ha .
zit door een ongelukje met aardig wat naaiwerk aan mijn been dus voorlopig maar breien met de benen
hoog .probeer af en toe toch wat anders te maken voor mijn acf callenges.
fijn weekend Wil

L4a zei

oh bah dat klinkt niet best zeg!!! breien....heb ik ooit gedaan, hele truien zelfs, maar ik heb er nu echt geen tijd voor, veel te veel andere leuke knutselfrutsel ideetjes in mijn hoofd!!!

sterkte!!!