Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



25.12.09

Happy holidays....







Fijne feestdagen iedereen! Wij zijn vooral aan het aftellen, want wat mij betreft mag 2009 nu echt wel voorbij zijn. Wat een ellendig jaar. En niet alleen voor ons, maar ook voor vrienden, buren en in het algemeen....tuurlijk geldt het lang niet voor iedereen, maar was dit jaar voor jou ook kl*te, dan hoop ik dat 2010 jouw jaar gaat worden!!!! Maak er wat van, wees gelukkig, doe je best!!!!!
Heel veel liefs, sterkte, gezondheid, wijsheid en geluk gewenst door ons alle vijf!!!!

Dit canvas heb ik gemaakt als afsluiter van dit jaar.....de deur dichtdoen, op slot en niet meer opendoen. Gemaakt o.a. n.a.v. de catalyst van Creative Therapy: "what are you looking forward to"....nou, dat mag duidelijk zijn, ik kijk uit naar 2010, het kan alleen maar beter worden, we gaan ervoor!
De tekst komt uit een nummer van Placebo dit keer, heb hem weer hier neergezet, zodat je het helemaal kunt beluisteren als je dat wilt.....

Eerst had ik een lyric van een Depeche Mode nummer in mijn hoofd....het was moeilijk kiezen dit keer eigenlijk....

Can't see the sense in crying
There's too many tears to fall
My thoughts are multiplying
So I'll try to save them all

1 reacties:

Anne, Bulles dorées zei

Merry Christmas to you, and Happy New Year !!!!!!!!!!!!!!