Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



14.12.09

Een oude wijnfles.....








.....ja wat moet je met een oude wijnfles. Hij stond er al een tijdje...vanwege de mooie vorm, toch bewaard, want "hier kan je vast wel iets mee" zei Richard. En ja, als je dan ineens inspiratie hebt dan kun je tenminste een wijnfles pimpen. Altijd leuk. Vooral omdat ik bij Blokker van die oliebranderkousjes zag, dus nu is het gewoon een gebruiksvoorwerp. Daar ben ik altijd wel voor, vooral met flessen.....
Heb scrappapier gebruikt, maar ook genoeg verf en vissengoud, natuurlijk weer bijenwas en patina, daar wordt ik zooo blij van....het hangertje om de hals is een oude kroonkurk, ook gepimpt, dat heb ik vanmorgen gedaan, want ik vond het te kaal zonder iets om zijn hals. Of dat nou door het koude weer komt weet ik niet, maar ik weet dat ik vandaag ook zeker niet zonder iets om mijn hals naar buiten ga, haha....

2 reacties:

Anoniem zei

Wat leuk zeg!!!!

Zit er nu oli in met een touwtje zeg maar een olibrander?

Super gaaf en origineel ook.

Groetjes Laura

L4a zei

Er zit nu nog geen olie in, maar idd, wel zo'n touwtje....ik zag ze bij Blokker liggen voor een paar centen en dacht toen dus ineens weer aan die fles......

thanks!!!