Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



9.12.09

Memorybox voor Dafni











Phaidra heeft er al zo eentje, maar voor Dafni en Dymion kwam het er steeds niet van. Je moet koffertjes kopen, dan papier uitzoeken, bedenken wat voor kleuren, en dan moet je het ook nog gaan doen!
Maar nou hadden ze laatst die koffertjes in de aanbieding, dus meteen twee meegenomen. En ik heb bij Cynthia laatst hele mooie papiertjes gekocht, die ik hier mooi voor vond, dus ben zachtjes aan aan de slag gegaan. Steeds een stukje en vannacht (ik kon weer eens niet slapen) echt doorgewerkt, zodat ik hem vanmorgen echt kon afmaken.
Papier is van Basic Grey, bloem van Blokker, voering van Cynthia (bedankt voor je oude blouse!!!hihi)
Verder lekker gekliederd met bijenwas, vissengoud en patina......

3 reacties:

lilibulle zei

fabulous!! wonderful!amazing!! love these romantics colors!! the big flower is beautiful!!
PS; 0 comments??? is bloglandia asleep??

L4a zei

Thank you sooo much!!! I'm not used to getting comments at all, but it's great!!!! I must admit that I don't comment on other blogs much too....I should....I think I will.....

Thanks!!!!

Nettie zei

this is beautiful! I love it ;o)