Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.5.07

Wat een pokkekind...

Die arme Phaidra, afgelopen vrijdag begonnen bij haar ineens de waterpokken. Het ging heel snel, zaterdag zat ze echt compleet onder, in haar haren, op haar vingers, op haar billen, echt ze zat helemaal onder. Arm kind.
Zaterdag had ze koorts en zondag was ze nog een beetje zieligjes. Ze mag niet naar school zolang nog niet alles droog is.
Dus is ze gisteren en vandaag thuisgebleven. Ik denk dat ze morgen ook nog niet kan, want er zijn nog steeds een paar echte blaasjes. Die moeten dus nog opdrogen. Gelukkig heeft ze er verder niet heel veel last van, maar ze heeft zo wel een hele lange vakantie. En dat betekent dat ze nogal baldadig wordt, samen met Dafni... wat een stel, ik word er soms knettergek van. Ze kunnen heel lief zijn, maar ze zijn de afgelopen dagen echt vreselijk. En dan regent het ook nog... kunnen ze niet naar buiten... aaaargh.......

1 reacties:

Anoniem zei

ach baldadig???totaal geen last van gehad vanmorgen..waren juist hardstikke lief :P


Liefs Monique