Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



25.5.07

Een off-day

Woensdag had ik het niet. Ik was zooo sjagrijnig, had nergens zin in en vooral niet om mensen te zien. Richard wilde voetbal kijken en zei, ga lekker scrappen, daar kun je je inspiratie lekker in kwijt... maar die inspiratie was ver te zoeken, heel ver!!! Ik had eigenlijk helemaal geen zin om te scrappen. Heb wat foto's uitgezocht, foto's die echt niet scrapwaardig zijn heb ik er tussenuit gehaald. Dat scheelt natuurlijk wel, maar het schiet niet op.
Uiteindelijk toch nog een foto gevonden waar ik wat mee wilde.... ben helemaal niet blij met het resultaat, maar ach.... de avond was op deze manier toch snel om en ik kon lekker gaan slapen om me de volgende dag alweer wat beter te voelen!!!

1 reacties:

Tessa Tegendraads zei

En ik vind dit juist een hele inspirerende LO. Ik heb dit papier liggen en weet niet goed wat te doen ermee, en jij geen me juist een duw in de goede richting. Dus ik zou zeggen: TOP lo-tje!!!!

Tessa