Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.5.07

Plaatjes draaien.....

Dat was gezellig gisteravond. Met Richard "plaatjes draaien". Nee, we hebben niet al het vinyl uit het stof gehaald. We hebben samen lekker zitten "youtuben". Allemaal leuke en bijzondere clipjes van Depeche Mode (who else?) zitten kijken. Leuk. Richard ging zowat uit zijn dak toen er een clipje was van Vince Clarke die liet zien hoe de "emulator" werkte en zomaar een "liedje" in elkaar zette met zijn keyboard en computer. Toen Richard nog speelde deed hij dat zelf ook, dus het was een feest van herkenning.
Voor mij niet, want Dantes Disciples bestond al niet meer toen ik Richard leerde kennen, heb alleen ooit wat foto's en een tape gezien. Depeche Mode is toch ietsje beter, hahaha.
Maar toch heb ik wel genoten. Ik moet zeggen, dat de oudere muziek wel heel goed is, maar oh oh oh wat zagen ze eruit. Dave Gahan is ECHT zo'n man die knapper is geworden naarmate hij ouder werd. Zelfs Richard moest dat toegeven, dat de "performance" er beter op is geworden.
Maar al met al, om elf uur toch maar gestopt ermee.... en de laatste mocht ik uitkiezen... even lekker kwijlen, hihihi

0 reacties: