Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.5.07

Dymion update..

Vandaag weer naar het CB geweest met Dymion. Na al dat ge-OH met de kinderarts over zijn gewicht en dat ie zo slecht deed, had ik er geen prettig gevoel bij. Ik had de afspraak bij de kinderarts al afgezegd omdat hij het hartstikke goed doet, volgens de arts bij ons oude CB.
De huisarts heeft mij zelfs daarna gebeld, de kinderarts had haar namelijk gevraagd waarom we de afspraak hadden afgezegd en of het allemaal wel goed ging. Tssss, ging juist hartstikke goed!!! Het gesprek met de huisarts was wel heel positief. Ze vond dat ik een goede beslissing had genomen.
Maar ja, een nieuwe CB-arts is toch even spannend. Hoe staat zij tegenover onze ideeën? Gelukkig was zijn gewicht en lengte helemaal super. Zijn eczeem is ook stukken minder dan het was, al zitten er nu weer een paar kleine plekjes. Maar ze vond hem geweldig.
Ze zag natuurlijk wel staan dat ie speciale voeding voorgeschreven had gekregen, maar ze vond het helemaal geen probleem dat ik hem weer "gewoon" geitenmelk gaf. Ik vertelde haar dat de meiden dat ook hadden gekregen en dat ie het ook prima doen, dus ze zag (net zoals mijn vorige arts) er geen probleem in. Gelukkig.
Verder lag ie met alles netjes op schema, zijn curve is zelfs helemaal prachtig en in de gewichtscurve zag ze helemaal niks bijzonders. Dat had ik met de vorige arts dus ook al geconstateerd. Vreemd, hoor, allemaal, misschien toch een cijfertje vergist bij de kinderarts? Hoe dan ook, hij is weer door de keuring gekomen, hahaha. Moest nog wel twee prikjes, de BMR en Meningokokken-C. Ik moest hem stevig vasthouden, want het zou wel even vervelend zijn. Hij gaf geen kik. De bikkel. Ze zou de tweede prik in zijn arm, in "de huil" van de eerste prik (in zijn been) geven. Maar hij bleef er heel "cool" onder. Wat is het toch een heerlijk kereltje!!!
Ik ben weer helemaal trots op hem....

0 reacties: