Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



12.5.07

Heel eind gekomen

Het is dat mijn "vierkantjes" hier op zijn, anders zou ik het vast hebben afgemaakt. Maar ik kan even niet verder. Het wordt gaaf, dat is zeker. Ik ben al tot het muurtje van de kruidentuin, dus het terras aan de voorkant is al ongeveer drie keer zo groot als het was.... Er zit een stuk in dat te laag ligt, Phaidra noemt het nu al de Zevenhuizerplas... lekker ding. Dat haal ik er nog wel uit om het iets op te hogen. Evert komt denk ik ook nog wel een keer helpen, kunnen we dat ff samen doen. Nou en dan vind ik het prima hoor.
We kunnen zitten EN de zandbak is weg. Ik denk wel dat dat heel veel zal gaan schelen aan stof en zand in huis. Want daar word je ook knettergek van.

Ik ga zo naar zolder, de was doen en wat scrappen.....

0 reacties: