Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



12.5.07

Nou vooruit, een sneak preview...

Het terras is natuurlijk nog niet helemaal af, maar ik wil toch vast even laten zien hoe het er nu bij ligt. Ik vind het zelf super en ben natuurlijk ook best trots dat ik dit ZELF heb gedaan!!!! Tis nu volgende week zo gepiept, en als dan de tuinverlichting is aangesloten, dan ben ik zoooo blij!!! Dan moeten alleen de schuttingen nog binnenkomen bij Karwei en dan kunnen we ook daarmee aan de slag... Oh ja... en nog een buitenlamp... oh ja, en nog een paar plantjes die nog van de kweker moeten komen.... hahaha.... ok ok, het is nog niet af, maar het schiet nu toch echt op!!!!



0 reacties: