Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



16.5.07

Schoolfotograaf

Deze week was de fotograaf op school bij Phaidra. Maandag waren de klassenfoto's en portretfoto's. Helaas zijn de portretfoto's niet gelukt. Het kind wilde simpelweg niet op de foto. Gelukkig is de klassenfoto wel goed gegaan. Wel jammer, hoor, want ze zag er hartstikke leuk uit. Ik had het ook wel weer leuk gevonden, zo'n "echte" foto.
Ik heb ook ingeschreven voor de broers/zussenfoto. Ik kreeg dinsdag een volgnummer mee en vandaag gingen we, met Richard, want die had een extra dagje vrij, helemaal supermooi aangekleed naar school. Dafni had in de loop van de dag steeds meer vlekjes in haar gezicht gekregen en ook was haar oog een beetje rood, waarschijnlijk iets te hard gewreven. Dus ze zag er niet echt super uit. Dymion heeft last van eczeem en krijgt ook de waterpokken. Phaidra's plekjes zijn nog niet allemaal weg. Zou een mooie foto gaan worden.
Toen we aankwamen was er echter nog zo'n enorme rij en zou het nog wel even duren, dat ik dat niet zag zitten, met die twee kleintjes erbij die om deze tijd eigenlijk horen te slapen. Dus heb ik ze door laten strepen. Ik vond het wel heel jammer en was behoorlijk teleurgesteld in de organisatie. Heb ze ook gezegd dat ze dat dan volgend jaar wel beter zouden kunnen regelen.
Heel jammer. Maar ja, eigenlijk niet zo heeeeel erg, want ze zagen er nou ook weer niet echt top uit. Dan maar een keer naar V&D ofzo....
Ach, en anders volgend jaar maar weer.
We hebben in elk geval een klassenfoto....................... snik snik........

0 reacties: